Ako zvýšiť tržby o 500% novým webom a AdWords

od

Na začiatku bol klient, rodinná firma z Kysúc zo Starej Bystrice. Firma pôsobila v oblasti výroby exkluzívneho nábytku pre zahraničný trh. S príchodom nových trendov v oblasti bývania sa rozhodli rozšíriť biznis v podobe výstavby montovaných drevodomov.

Problém

Firma získala know how na stavbu moderných drevodomov, ktorý sa pokúšala dlhšiu dobu zúžitkovať. Výsledky však majiteľov neuspokojovali, kedže sa im za celý rok podarilo zrealizovať iba dva drevodomy. Jediná marketinogová aktivita firmy bola webová stránka, ktorá sa ukázala ako zastaralá a nefungujúca. V tej dobe prinášal web 8 návštev denne s mierou odchodov 80%, čo znamená, že 6 z 8 návštevníkov opustili web okamžite po zobrazení úvodnej stránky. Výsledkom tohto stavu bolo, že nechodili žiadne dopyty po drevostavbách.

Prvé kroky, nový web

A tak sa dostala do hry naša agentúra, ktorá mala zviditeľniť nový produkt a priniesť zákazníkov.

Na začiatku sme sa zoznámili:

  1. s firmou,
  2. jej možnosťami,
  3. stavom marketingových aktivít,
  4. a konkurenciou. 

Vzhľadom na výsledky starého webu sme navrhli klientovi vytvoriť nové webové stránky. Ich úlohou bolo v jednoduchej forme predstaviť montovaný drevodom, vlastnosti a výhody drevostavby, predstaviť firmu ako dôveryhodného a spoľahlivého partnera v oblasti spracovania dreva a riešenia bývania.

Ako sme to vyriešili

Základnou úlohou bolo jednoduchou formou predstaviť drevodom ako taký a zároveň aj technológiu výroby drevodomu. K tomuto účelu sme navrhli sekciu montovaný dom, kde sme návštevníkovi predstavili výhody drevodomu, konštrukciu steny, kroky a rýchlosť výstavby drevodomu, a ako je možné ho financovať.

Do sekcie katalógových domov sme vybrali desať najpoužívanejších katalógových projektov a dali možnosť užívateľom získať nezáväznú cenovú ponuku jedným kliknutím. Do sekcie sme zapracovali aj možnosť vyžiadať individálnu ponuku na mieru.

Ďalej sme vytvorili podstránku s referenciami na prezentovanie nielen hotových drevostavieb, ale aj tých, ktoré sú aktuálne vo výstavbe. Chceli sme ukázať, že sa vo firme stále niečo deje.

Reklama na Google AdWords

Ešte v priebehu návrhu webovej stránky sme začali pracovať na online reklame a to v podobe reklám v najpoužívanejšom vyhľadávači Google. Začala príprava kampane, analýza konkurencie a kľúčových slov. Konkurencia v oblasti online reklamy na výstavbu drevodomov bola veľmi vysoká, preto bolo veľmi dôležité vymyslieť, ako vyzdvihnúť nováčika na trhu.

Najprv sme spustili 9 kampaní, každá bola zameraná na inú skupinu kľúčových slov. Montovaný dom, drevostavba a iné. Reklamu sme zacielili na slovenský trh. Každá kampaň obsahovala desiatky reklamných textov, ktoré komunikovali značku Dinex, otázku bývania, materiál, výhody a rýchlosť výstavby, možnosť stavby na kľúč atď.

Výsledky kampaní sme sledovali a optimalizovali. Po čase sme získali skupinu reklám, ktoré fungovali výborne. Po pol roku spolupráce sa dostavili žiadané výsledky. Dokázali sme to. Naplnili sme výrobné kapacity klienta nielen na aktuálny rok, ale aj na budúci. Nárast zákaziek predstavoval 500%.

Výsledné čísla

  • Zvýšenie priemernej dennej návštevnosti o 412% (41 denne z pôvodných 8)
  • ROI návratnosť investície 5305%
  • 100% využitie voľných výrobných kapacít pre montované drevostavby na rok dopredu

Spolupráca je to čo nás baví

Ešte by som rád poznamenal, že tento projekt je úspešný aj vďaka klientovi a jeho zamestnancom. Všetci výborne spolupracovali a dokázali ponúknutú príležitosť využiť. Nasmerovali sme k nim potenciálnych záujemcov a oni ich pretavili na ich zákazníkov. Krásny príbeh rodinnej firmy, ktorá dosiahla vytúžený cieľ vďaka spolupráci s našou digitálnou agentúrou.

Chcete aj vy nový web? Ozvite sa nám, radi sa o vašich nápadoch porozprávame pri káve.

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií